دستگاه ویپ بخریم یا پاد ترک سیگار؟!!!

ثانیه‌ها
16 دی, 1399
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
دستگاه ویپ بخریم یا پاد ترک سیگار؟!!!

امروز قصد داریم به شما عزیزان جهت خریداری نسل جدید دستگاه های ویپ و قلیان شارژی و دستگاه های پاد سیستم ترک سیگار یه آموزش جامع و کامل ارائه بدیم که با خیال راحت بتونین دستگاه مورد نظر و مورد نیاز خودتون رو خریداری کنین.

خب شاید برای شماهم اتفاق اتفاده که قصد خرید این دستگاه هارو داشته باشین اما اطلاعی ندارین که باید چه دستگاهی و چه سیستمی رو خریداری کنین.

اگر تا به حال بصورت حضوری به فروشگاهی مراجعه کرده باشین ممکنه هنگامی که از فروشنده درخواست بهترین مدل دستگاه رو داشته باشین ، اولین سوالی که از شما بپرسه این باشه که شما قلیان میکشین یا سیگار؟؟؟!!!

قطعا با خودتون میگین که چه فرقی داره خب همشون بخار میده و فقط طعم های متنوعی داره. اما در حقیقت سوالی که فروشنده از شما میپرسه اینه که متوجه بشه به شما مدل های دستگاه های پاد ترک سیگار رو معرفی کنه و یا دستگاه های ویپ جایگزین قلیان !!!

  • چه دستگاهی برای من مناسبه؟ !!! ویپ بخرم یا پاد؟

اگر شما سیگار میکشین (فرقی نداره روزی یک نخ یا روزی چند بسته)، مهم اینه که شما میتونین اون میزان نیکوتین سیگار رو وارد بدن کنین ، قطعا باید دستگاه های پاد سیستم یا پاد ویپ دوکاره رو خریداری کنین و دستگاه های ویپ اصلا جذابیت و حس سیگار رو به شما انتقال نمیده.

  • فرق دستگاه ویپ (قلیان شارژی) و دستگاه پاد (ترک سیگار) چیه؟؟؟

فرقی که این دوتا دستگاه داره اینه که دستگاه های پاد که برای افراد سیگاری هستن و باید داخلش مایع سالت نیکوتین استفاده بشه اما افرادی که میخوان ویپ خریداری کنن برای جایگزین قلیان ، باید از مایع جویس ( ایجویس) داخل دستگاه استفاده کنن. بخاطر اینکه سالت نیکوتین میزان نیکوتین بالایی (متناسب با میزان نیکوتین سیگار) داره اما جویس میزان نیکوتین خیلی کمی در حد قلیان داره.

  • یه توضیح واضحتر برای تفاوت این دو دستگاه !!!

دستگاه های پاد سیستم فقط از سالت نیکوتین پشتیبانی میکنه و اکثرا تنظیم وات خروجی رو نداره ( البته این شامل همه‌ی دستگاه ها نیست) و ممکنه بعضی از دستگاه های پاد هم قابلیت تنظیم وات رو داشته باشن که موقع خرید میتونین مشخصات محصول رو مطالعه کنین. اما دستگاه های پاد ویپ یا پاد ماد دوکاره همونطور که از اسمشون پیداست ، دوکاره هستن و شما میتونین هم به جای ترک سیگار استفاده کنین و هم به جای قلیان یا بهتره بگیم هم میتونین داخل مخزن سالت نیکوتین بریزین و هم جویس.

سخن پایانی !!!

امیدواریم با این آموزش تونسته باشیم میزان اطلاعات کافی برای خرید یک دستگاه خوب و متناسب شما رو به خوبی ارائه کرده باشیم. ضمن اینکه هرگونه سوال و راهنمایی نیاز داشته باشین میتونین بصورت 24 از کارشناسان مجرب و متخصص ما کمک بگیرین.

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.